رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: جهاد کشاورزی استان هر روستا را یک واحد تولیدی و تمام روستائیان را بهره بردار کشاورزی می‌شناسد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی،  کریم مهری در جلسه‌ای مشترک با حضور اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و آخوندزاده رئیس صندوق کارآفرینان آذربایجان‌شرقی در سازمان، ضمن بیان این مطلب افزود: چنانکه همکاران مروج کشاورزی در تمام دو هزار و 970 روستای استان با سطح کارشناسی و بالاتر حضور دارند و در همه موارد در کنار کشاورزان هستند و این مهم عینیت بخشیدن به فرهنگ و مدیریت جهادی می باشد.    وی گفت: امروز دغدغه ما فقط تولید نیست، بلکه خدمات بعد از تولید نیز مسئله‌ای قابل توجه می‌باشد، سازمان تلاش کرده تکنولوژی روز جهانی را در مکانیزاسیون کشاورزی برای عملیات کاشت، داشت و برداشت وارد مزارع زراعی نماید و حتی در این زمینه با احیاء معاونت بازرگانی در وزارت تسهیل در فروش و صادرات محصولات کشاورزی را فراهم سازد تا هدف اصلی و بزرگ وزارت جهادکشاورزی و سازمان به سرانجام برسد. 
مهری با اشاره به اعطاء وام به کشاورزان و بهره‌برداران کشاورزی، اظهار کرد: ما از سیاست‌های اعطای وام به کشاورزان از طرف بانک کشاورزی حمایت می‌کنیم به شرطی که وام جدید استمهال وامهای قبلی نشود که در اینصورت نتیجه‌ای در تولید و اشتغال کشاورزی نخواهد داشت. 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خاطرنشان کرد: راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال خیلی ضروری‌تر از ایجاد طرح‌های تولیدی جدید است، زیرا آن واحدها با نصف هزینه و تجربه بالا مجدداً راه اندازی می‌شوند و ارزش افزوده مضاعفی خواهد داشت. 
وی در پایان گفت: سازمان جهادکشاورزی برای اعتلای اشتغال و تولید در بخش کشاورزی با تمام بانک‌ها و صندوق‌های عامل آمادگی و تعامل کامل دارد.                
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.