به گزارش ایرنا،پرویز کولانی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری در فرمانداری قروه افزود: ویژگی انتخابات ایجاد شور و شعف در ایام انتخابات و تبلیغات در بین مردم است اما هیچ گاه نباید فلسفه انتخابات که تقویت اقتدار و وحدت ملی است را فراموش کرد.
به گفته وی هر چند یکسری بد اخلاقی ها در جریان تبلیغات و انتخابات پیش آمد اما باید این فضا را فراموش کرد چرا که این امر باعث گسست های عاطفی، احساسی و سیاسی در فضای جامعه میان نخبگان می شود.
کولانی با اشاره به اینکه انتخابات در ایجاد وحدت، امنیت ملی و اقتدار نظام اسلامی در عرصه داخلی و بین امللی نقش و اهمیت بسزایی دارد گفت: ملت ایران نشان دادند که خواهان و دوستدار اقتدار نظام در عرصه های مختلف هستند که با وجود اختلاف عقاید و سلیقه ها پای نظام ایستاده اند.
وی با اشاره به شیوه برگزاری انتخابات با مشارکت گسترده مردم افزود: انتخاب در کمال صحت و سلامت و با کمترین اعتراضات در حیطه اجرایی در قیاس با سایر شهرستان ها برگزار شد.
کولانی اظهار کرد: مردم خلق حماسه کردند و هدف اصلی حضور و گسترده مردم در انتخابات است که این امر تحقق یافت و انتخاب و رای مردم مورد قبول و احترام همگان است.
وی اضافه کرد: هنر ما ترمیم بد اخلاقی ها در فرایند انتخابات است و دامن زدن به آن دردی را درمان نمی کنند الان زمان کار است مردم با حضور گسترده خود در انتخابات بار سنگینی بر عهده و دوش مسئولان گذاشتند.
فرماندار قروه گفت: مردم با وجود تنگناها نشان دادند در روزهای حساس موقعیت کشور و نظام را درک کردند و خصلت بزرگ ملت ایران این است دل در گرو انقلاب و کشور دارند که با شور و نشاط در انتخابات شرکت کردند.
وی اضافه کرد: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید بستر اجتماعی فراهم کرد و عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته مصمم تر است و تمامی هم و غم دولت در بحث اشتغال، تولید و حذف کاهش دغدغه های مردم است و معیار مدیران کار و تلاش و حل مشکلات و دغدغه های مردم است.
کولانی با اشاره به اینکه شوراهای شهر و روستا نباید اخلالی در فضای مدیریتی شهری ایجاد کنند افزود: هر چند این تغییرات از جمله تغییر شهردار از اختیارات قانونی شوراها است اما این اختیارات با مدیریت و در راستای توسعه باشد.
وی با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات عمرانی در سطح استان افزود: با تشکیل کمیته برنامه ریزی در شهرستان ، ادارات باید بر اساس اولویت و کارشناسی لیست پروژه ها را به فرمانداری ارسال کنند.
کولانی افزود: واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی در راستای اقتصاد مقاومتی جزء اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان است.
در پایان مراسم از زحمات پنج ساله علیرضا میمنت آبادی قدردانی شد و اسماعیل مردای به سمت معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری قروه معرفی شد.
7345/ 3020
**خبرنگار: سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.