حجت الاسلام علیرضا کاوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با راه‌اندازی این سامانه‌ای مجزا، ثبت درخواست تاسیس موسسات قرآنی از چند روز گذشته در شهرستان آغاز شده است.
وی اظهار کرد: این سامانه در راستای ایجاد سازوکار لازم برای هماهنگی دستگاه‌ها در اجرای ضوابط و مقررات تاسیس موسسات قرآن و عترت، ایجاد حسن تعامل، هماهنگی و هم‌ افزایی در انجام وظایف قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم، روش‌های مطلوب در عرصه ساماندهی مشارکت‌های مردمی، صدور مجوز و نظارت بر فعالیت‌ های آن ها تشکیل شده است.
حجت الاسلام کاوه اضافه کرد: ثبت درخواست تاسیس موسسه در چند مرحله انجام می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تلاوت برای ثبت نام اقدام کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: قبل از شروع فرآیند ثبت نام دستورالعمل تاسیس موسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) و شیوه نامه های آن از سوی متقاضیان حتما مطالعه شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار موسسه قرآنی دارای مجوز رسمی از اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در این شهرستان در حال فعالّیت هستند افزود: انتظار می رود این تعداد تا پایان سال به بیش از 2 برابر افزایش یابد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
خبرنگار: ژاله گرگانی/ **انتشاردهنده: عبدلله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.