محمد حسین عباس آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت مردم در انتخابات، نشان دهنده حساسیت آنان نسبت به حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور است.
وی با بیان اینکه مشارکت گسترده در انتخابات، بیانگر یکپارچگی مردم است ادامه داد: بی شک این حضور، علاقه مندی مردم به آبادانی و توسعه کشور را بیان می کند؛ ضمن آنکه سرمایه گذاران خارجی را نیز برای سرمایه گذاری در کشور ترغیب می کند.
عباس آبادی، حضور در پای صندوق های رای را یک نوع تمرین برای دموکراسی خواند و گفت: مشارکت در انتخابات، به پایداری و ماندگاری دموکراسی در کشور کمک می کند.
به گفته وی، این حضور، نشان دهنده مطالبه گر بودن مردم نسبت به وعده های مطرح شده کاندیداها است بنابراین عدم شرکت در انتخابات، موجب ضایع شدن حقوق آنان می شود.
وی افزود: در صورت شرکت حداکثری مردم، فرد منتخب از پشتوانه بالایی برخوردار بوده و با قدرت بیشتری امور را پیش می برد.
عباس آبادی، عدم شرکت در انتخابات را برای کشور مضر و بیانگر نبود حساسیت در میان مردم نسبت به سرنوشت کشور دانست و اضافه کرد: شرکت محدود در انتخابات، موجب ایجاد طمع در کشورهای خارجی می شود زیرا کشور ما از نظر جغرافیایی و منابع، از موقعیت ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: چنانچه رئیس جمهور منتخب، دارای رای کم و پشتوانه ضعیف مردمی باشد، از قدرت اجرایی کافی محروم خواهد بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.