به گزارش ایرنا در این بیانیه که نسخه ای از ان روز یکشنبه به ایرنا مرکز سنندج نمابر شد آمده است: همزمان با رسمی شدن تبلیغات انتخاباتی و فعالیت نامزدها و هوادارانشان برای تصاحب کرسی‌های پارلمان محلی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، مصلحت را در این دیدم که برای جلوگیری از شکاف اجتماعی و نیز ارج نهادن به خرد جمعی شهروندان، از ورود به صحنه انتخابات و حمایت از کاندیدای خاصی خودداری کنم.
وی در ادامه افزوده است: همچنانکه در مراحل تائید و رد صلاحیت کاندیداها توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت استان، از ورود به دایره تصمیم اعضا خودداری کرده ام، هم‌اکنون نیز اعلام می‌ کنم که انتخاب نمایندگان شوراهای شهر و روستا توسط مردم فهیم سنندج، دیواندره و کامیاران، انتخاب اینجانب نیز خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه اورده است: امروزه افزایش نقش سیاسی کُردها در بدنه حاکمیت در گرو مشارکت نیروهای اجتماعی و گروه‌های سیاسی در انتخابات و پیمودن راه دموکراسی میسر می‌شود.
وی در ادامه گفته است: تلقی دیگر از مشارکت در سیاست و یا شفاف‌تر بگویم مشارکت در انتخابات پیش رو از یک سو، بازتاب نیازها و علایق مردم است و می‌طلبد دولت آینده در جهت تضمین منافع و خواسته‌های مردم استان کردستان، بهره جستن از نیروهای کرد، زدودن غبار محرومیت از چهره کردستان و تسهیل در توسعه اقتصادی این خطه از میهن اسلامی، جانب اعتدال را در پیش گیرد.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره اظهار کرده است: از دیگر سو حضور آحاد مردم و مشارکت حداکثری گروه‌ها، جریان‌ها و شخصیت‌های مذهبی، سیاسی و فرهنگی استان کردستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیام روشنی به دولت منتخب است که کردها به اصول و منطق تضمین وفاق ملی پایبند هستند.
فرشادان در ادامه افزوده است: به همین منظور از روستاییان و همشهریان نجیب می‌خواهم در روز 29 اردیبهشت، همانند گذشته، با شرکت در انتخابات، حضوری پر شور و نشاط و تاریخ‌ساز را رقم زنند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.