حبیب اله خجسته پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری تاثیر بسیار مهمی در جایگاه ایران در معادلات سیاسی و بین المللی دارد و حضور پرشور و حداکثری مردم اقتدار نظام را یک بار دیگر به جهانیان ثابت می کند.
وی شرکت در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و افزود: تمام تلاش خود را بدون توجه به نتیجه انتخابات در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان این که فرمانداران و بخشداران در زمینه تامین امنیت و برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات تمام سعی خود را باید به کار گیرند ،گفت: همه باید جهت برگزاری انتخابات سالم در امنیت کامل به دور از هرگونه جانبداری سیاسی با رعایت قانون تلاش کنیم.
خجسته پور مر قانون را کلید واژه انتخابات دانست و افزود: رای مردم حق الناس است و باید از آن حفاظت و صیانت شود و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تامین شود.
به گفته وی برای جلوگیری از تخلفات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان تشکیل شده و اینگونه تخلفات را جمع بندی و در این سامانه اطلاع رسانی و به وزارت کشور منعکس می شود.
خجسته پور افزود: چنانچه خدای ناکرده تخلفی مربوط به اشخاص حقیقی مشاهده شود و امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند از طریق مدعی العموم برخورد می شود.
وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به خوبی در حال انجام است و تنها تخلفات کوچکی در برخی ستادها رخ داده که در روند انتخابات و مختل کردن آن تاثیر نداشته است.
رییس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: هدف اصلی مسوولان و مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی قانونمند با شکوه و با حضور حداکثری است که در واقع اعلام پشتیبانی آنها از نظام جمهوری اسلامی از طریق مشارکت حداکثری می باشد .
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.