به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره مسابقات بانوان هان‌مادانگ قهرمانی کشور به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت هفته جوان روز جمعه 22 اردیبهشت در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.
این رقابت ها با حضور 850 تکواندوکار به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017 برگزار شد.
در پایان مسابقات، ئه وین فرامرزی تکواندکار سقزی در رده سنی 16 تا 18 سال ماده یوپ چاگی تعادلی با اقتدار بر سکوی نخست قرار گرفت و نشان طلا را بر گردن آویخت و ئه وین پاداشی دیگر ورزشکار سقزی نیز در همین ماده، مدال برنز رده سنی 13 تا 15 سال را بدست آورد.
تیم استان کردستان با چهار تکواندوکار به سرپرستی و مربیگری مهری شعبانی در دوازدهمین دوره مسابقات بانوان هان‌مادانگ قهرمانی کشور شرکت کرد.
تکواندو کاران حاضر در این دوره از مسابقات در چهار بخش قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی سه نفره، گروهی و در آیتم‌های پومسه ابداعی، پومسه استاندارد، شکستن در چند جهت، فیلیپینی، موم دولیوچاگی، یوپ چاگی تعادلی، تیم نمایش، پال کیوکپا، تیو یوپ چاگی و نوپی آپ چاگی و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

** سنندج (ب) قهرمانی رقابت های والیبال نوجوانان انتخابی کردستان شد
مسابقات والیبال نوجوانان انتخابی کردستان با حضور شهرستان های استان از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت تا جمعه 22 اردیبهشت، به میزبانی سنندج برگزار شد که در پایان، تیم سنندج (ب) عنوان قهرمانی را بدست آورد.
در این رقابت ها که در رده سنی نوجوانان برگزار شد، هشت تیم از شهرستان های استان، بازی های خود را در 2 گروه چهار تیمی به میزبانی سالن خانه والیبال سنندج برگزار کردند.
در پایان این مسابقات، تیم سنندج' ب' موفق شد با غلبه بر حریفان خود عنوان نخست را کسب کند و تیم های سقز و سنندج 'الف' به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت های والیبال نوجوانان انتخابی کردستان به منظور انتخاب والیبایست های برتر و مستعد این رشته در سطح استان برگزار شد و نفرات منتخب به عنوان نماینده کردستان به مسابقات های کشوری که تیرماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.