به گزارش ایرنا مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم گفت: جشنواره های نشاط و امید در راستای احیا فرهنگ غنی مردم در کردستان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می شود.
حامد جولایی افزود: با توجه به فرهنگی اعلام کردن استان کردستان از سوی مقام معظم رهبری، باید برای تحقق هر چه بیشتر این مهم، گام برداریم.
وی از حضور باشکوه مردم و جوانان شهرستان دیواندره در جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور حداکثری مردم و جوانان در چنین جشنواره هایی، مسئولان استان را به ادامه و اجرای برنامه های فرهنگی دلگرم می کند.
جولایی با بیان اینکه دولت توان خود را برای ایجاد تحرک و پویایی در بین جوانان صرف خواهد کرد افزود: اداره کل ورزش و جوانان در همین راستا در 10 شهرستان، جشنواره نشاط و امید برگزار می کند.
وی به تسریع روند ساخت استخر سرپوشیده نیمه تمام دیواندره اشاره کرد و افزود: این پروژه مهم در سال جاری با پیگیری های لازم از طریق بخش خصوصی یا اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد.
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: در طول سه سال گذشته در استان کردستان 140 پروژه نیمه تمام وجود داشت که تاکنون توانستیم با جذب اعتبارات و مساعدت های مسئولان ارشد استان، 90 طرح را افتتاح کنیم.
جولایی اضافه کرد: در سال های گذشته اغلب جانمایی سالن های ورزشی به صورت کارشناسی و فنی اجرا نشده است که می توان به احداث سالن زورخانه ای در شهر زرینه اشاره کرد.
وی گفت: در صورت اتمام پروژه های ورزشی در سطح استان با توجه به پتانسیل های خوب دیواندره طرح های مهم برای این شهرستان به صورت کارشناسی در نظر گرفته خواهد شد.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.