رئیس ستاد مرکزی روحانی در کردستان گفت: روحانی به دنبال جامعه عقل گرا، آزاد و صداقت و درستی است، گفت: روحانی و همفکران وی بدنبال جامعه سالم هستند و باید در روز 29 اردیبهشت همه با مشارکت چشمگیر بتوانیم مطالبات خود را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال جلالی‌زاده در گردهمایی بزرگ فعالان عرصه سلامت استان که با حضور معاون وزیر بهداشت در دولت دوم اصلاحات و جمع پرشور دانشجویان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد با بیان اینکه جامعه پزشکی سفیران سلامت در جامعه هستند، افزود: بزرگترین خدمت به جامعه از سوی این مجموعه زحمتکش است و برای ایجاد جامعه سالم و پرنشاط تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه روحانی به دنبال جامعه عقل گرا، آزاد و صداقت و درستی است، گفت: روحانی و همفکران وی بدنبال جامعه‌سالم هستند و باید در روز 29 اردیبهشت ماه همه با مشارکت چشمگیر بتوانیم مطالبات خود را پیگیری کنیم و چنانچه این مشارکت ضعیف باشد پیگیری مطالبات ممکن نیست.

رئیس ستاد مرکزی روحانی در کردستان همگان را به وحدت و همدلی برای پیروزی روحانی در انتخابات فراخواند و اظهار داشت: باید کاری کنیم که هر کدام به عنوان مبلغ ستادی را تشکیل دهیم و افراد بیشتری را همراه و همسو با خود کنیم و چنانچه کم‌کاری و سهل‌انگاری صورت گیرد زمینه پیروزی رقیب را فراهم کردیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.