به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون یاسمی روز دوشنبه در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان مریوان اظهار کرد: در راستای کنترل و نظارت در روند فروش مرزی، سامانه فروش B.S.S در جایگاه مرزی باشماق راه انداری و اندازه گیری باک کامیونها نیز بصورت مکانیزه انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح فروش مرزی تاثیر بسزایی در کاهش قاچاق سوخت داشته است افزود: جمع آوری دلالان سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، نظارت بیشتر، درآمدزایی دولت، صرفه جویی در مصرف سوخت، تسریع در امور کنترل کامیون های ترانزیتی از جمله مزایای اجرای این طرح است.
فرماندار مریوان در ادامه از اقدامات، کارکنان پخش منطقه کردستان در سوخت رسانی مطلوب در این شهرستان بویژه شرایط زمستان سال گذشته که با برودت هوا و افت فشار گاز در شهر مریوان همراه بود تقدیر کرد.
محمد شفیعی افزود: برنامه ریزی و تعامل بسیار خوب مدیر و کارکنان منطقه کردستان در اجرای طرح فروش مرزی با سایر ادارات در بازارچه مرزی باشماق مریوان بسیار مطلوب بوده است.
در این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارکنان برتر جایگاه مرزی باشماق مریوان و کارکنان فعال جایگاه های CNGشهر مریوان تقدیر شد.
هم اکنون 9 ناحیه، سه واحد تاسیسات انبار نفت، 440 فروشندگی روستایی، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و بیش از 52 جایگاه CNG، سوخت مورد نیاز مردم استان را تأمین می کنند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.