به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر توان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بخش کرفتو افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهترین اقدام برای پیشگیری از مواد مخدر است و باید از طریق آموزش، همه اقشار مردم از خطرات مصرف مواد مخدر آگاهی پیدا کنند.
وی اظهار کرد: مواد مخدر معضل و ابزاری پیچیده برای آلوده کردن جامعه و از بین بردن بنیان خانواده است.
توان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی باید با جدیت پیگیری شود افزود: سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار تأثیرگذاری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند و این سازمان ها از نظر کیفی، کمی و مالی باید توانمند و تقویت شوند.
فرماندار شهرستان دیواندره با اشاره به اولویت بندی روستاهای بخش گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید با مشارکت نخبگان و افراد تاثیرگذار، همایش های گفتمان سازی و دوره های آموزشی هدفمند در سطح دهستان ها برگزار شود.
توان بر حمایت از معتادین بهبود یافته تاکید و اظهار کرد: شهرستان دیواندره ظرفیت و پتانسیل ایجاد اشتغال برای یک شغل را با حداقل اعتبار دارد، لذا با همدلی و هم فکری می توانیم اقدامات مفیدی را در این حوزه انجام دهیم.
توان در پایان ابراز کرد: همه مسئولین با قاطعیت و جدیت برای پیشگیری و کنترل مصرف مواد مخدر در شهرستان تلاش کنند و مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دهند.
علی اشرف مرادی بخشدار کرفتو هم در این جلسه گفت: در راستای طرح افزایش نشاط اجتماعی و به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی پنج میز پینگ پونگ و پنج میز فوتبال دستی با اعتبار60میلیون ریال خریداری و تحویل دهیاران پنج روستای بخش کرفتو گردید.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.