به گزارش ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری هشتمین مسابقات سوارکاری استقامت کشوری (جام آبیدر) با حضور 12 استان کشور در سنندج خبر داد.
حامد جولایی اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات استقامت کشوری در مسافت 90 و 110 کیلومتر، روز جمعه 22 اردیبهشت به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.
وی گفت: مسابقات استقامت ملی کشوری برای هشتمین سال پیاپی است که در استان کردستان برگزار می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: در کنار این مسابقات شامگاه چهارشنبه در مجموعه سوارکاری شاسوار رقابت های شو سواره (کردی سوار) نیز برگزار می شود.
جولایی اضافه کرد: هشتمین دوره مسابقات استقامت کشوری در ورودی پلیس راه همدان، روبه روی سیلو مرکز سوارکاران کردان برگزار می‌شود.

** دختران دونده کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور سه مدال رنگارنگ را بر گردن آویختند
رها قطبی، اسرا امجدیان و شیوا دل روشن، دختران دونده کردستانی در چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی جانبازان، معلولین، نابینایان و کم بینایان که روزهای 14 تا 16 اردیبهشت در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز شدند.
این مسابقات با نظارت IPC برگزار شد و بیش از 700 ورزشکار جانباز، معلول، نابینا و کم بینا از تمامی استان های کشور، در این رقابت ها حضور یافتند.
در پایان این مسابقات رها قطبی از تیم کردستان موفق شد در پرتاب نیزه نشان زرین طلا را کسب کند و اسرا امجدیان نیز در همین بخش مدال نقره را بر گردن آویزد.
همچنین شیوا دل روشن دیگر ورزشکار کردستانی در ماده پرتاب دیسک مدال برنز را بدست آورد و بر سکوی سوم ایستاد.
تیم کردستان با سه ورزشکار طبق سهمیه فدراسیون در چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان، معلولین، نابینایان و کم بینایان کشور شرکت کرد.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.