به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی عصر روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان بابیان اینکه فرهنگ مقابله با سوء مصرف مواد مخدر به خوبی در بین مردم نهادینه شده افزود: کردستان از لحاظ معتادین و سوء مصرف مواد مخدر جزو استان های آلوده کشور نیست.
وی اظهار کرد: کردستان از 2 سمت جنوب و شرق با استانهای آلوده به مواد مخدر همسایه بوده و از سمت غرب نیز با کشور عراق هم مرز است و با وجود همه اینها جزو استان های آلوده به شمار نمی آید.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه مردم این استان از لحاظ درامدی نیز جزو استان های پردرآمد نیستند اما به خوبی توانستند با آسیب های اجتماعی از جمله پدیده شوم اعتیاد مبارزه کنند.
استاندار کردستان گفت: لازم است دستگاه های مختلف اجرایی برای مقابله با پدیده اعتیاد در جامعه هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
زاهدی با اشاره به برنامه های بسیج برای مقابله با آسیب های اجتماعی نیز گفت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست و اعضای ان در مقوله های مختلف فرهنگی و مبارزه با آسیب های اجتماعی نقشی بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کنند.
وی اضافه کرد: اخیرا' تفاهم نامه ای همکاری بین بسیج و وزارت کشور برای مقابله با آسیبهای اجتماعی امضا شده و دوطرف برای مقابله این پدیده با هم همکاری دارند.
در ادامه این جلسه دستگاه های مختلف فعال در زمینه آسیب های اجتماعی در استان گزارشی از عملکرد دستگاه خود در سال 95 بیان کرده و برنامه های سال جاری را تشریح کردند.
3020/ 1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.