فرماندارشهرستان قروه گفت: برای اشتغال جوانان باید تعاملی بین بانک‌ها و مدیران دستگاه های اجرایی باشد و کوتاهی در این زمینه ظلم در حق مردم است و بیکاری باعث رواج آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و خود کشی می‌شود چرا که تولید و اشتغال از راهکارهای اساسی برای حل این معضل است.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی افزود: عزم مسئولان حل مسائل و مشکلات جامعه بوده و یک مدیریت صحیح می تواند بسترها و شاخص های اقتصادی، تولید و اشتغال را توسعه دهد.

به گفته وی در حال حاضر تعریف اصلی از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری مورد غفلت واقع شده است و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در همین راستا است و این امر اهمیت موضوع نگاه مسئولان نظام حل این دغدغه مردم است.

کولانی افزود: تعریف درستی از تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در جامعه وجود ندارد اگر نگاه ما به این موضوعات باشد موضوعات مهم و اساسی‌تر توجه به اشتغال خرد و ترویج فرهنگ کارآفرینی برای ایجاد اشتغال پایدار فراموش می شود.

فرماندار شهرستان قروه گفت: در دولت تدبیر و امید تثبیت و آرامشی در فضای جامعه ایجاد شده و گشایش‌های در بعد کلان سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی بستر محکمی برای رسیدن به جهش‌های محکم اقتصادی ایجاد شده است.

وی‌تصریح کرد: برای اشتغال جوانان باید تعاملی بین بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی باشد و کوتاهی در این زمینه ظلم در حق مردم است و بیکاری باعث رواج آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و خود کشی می شود چرا که تولید و اشتغال از راهکارهای اساسی برای حل این معضل است.

کولانی با تاکید به اینکه مسئولان به عنوان سفیران کار، تولید و اشتغال سهمی در اقتصاد خرد و مشاغل خرد دارند افزود: فرهنگ کار و نگاه به اشتغال از جانب مسئولان و متقاضیان باید تغییر یابد که کار فقط در ارگان های دولتی پشت میز نشینی، استخدام در شرکت های خصوصی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.