مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: طی 4 سال عمر دولت تدبیر و امید مبلغ 109 میلیارد و 980 میلیون و 500 هزار تومان از سوی دولت به دهیاری های استان اختصاص یافته است

به گزارش ایلنا، کورش مرادی با بیان این موضوع اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با جلب مشارکت مردمی، بسیاری از پروژه های عمرانی دهیاری ها اجرا شده است.

وی افزود: از جمله این پروژه ها احداث 150 پارک کودک، 120 محل دفن بهداشتی پسماند، 3 هزار کیلومتر عملیات هدایت بهداشتی فاضلاب، سنگفرش کوچه و معابر، دیوار حائل رودخانه، ایجاد بازارچه های محلی جهت عرضه محصولات روستائیان به منظور ایجاد درآمد پایدار و اشتغالزایی اجرا شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه ها توانسته ضمن تنظیف سیما و منظر روستاها و ارتقای وضعیت بهداشتی و زیست محیطی روستاها، امید به زندگی و ماندگاری روستائیان در روستا را بالا ببرد.

مرادی گفت: از دیگر کمک های مالی به دهیاری های استان افزایش اعتبارات دهیاری ها به طور میانگین به میزان 30 درصد و اختصاص بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی به ارزش بیش از 80 میلیارد ریال برای دهیاری های استان بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جاری با توجه به اقدامات صورت گرفته این اعتبارات و کمک ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.