هه تاو فریدونی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مکان های تعیین شده جزو معابر پر تردد است و نامزدها می تواند در این محل ها نسبت به معرفی برنامه های خود اقدام کنند.
وی افزود: کاندیداها می توانند در حوزه شهرداری منطقه یک در خیابان های فردوسی، میدان گاز، خیابان استانداری به طرف میدان لشکر، میدان سهروردی و ناحیه منفصل شهری ننله نسبت به تبلیغ اقدام کنند.
مدیرعامل زیبا سازی شهرداری سنندج گفت: نقاط تعیین شده در حوزه شهرداری منطقه 2 شامل میدان انقلاب، میدان نبوت، ناحیه منفصل شهر ی نایسر 2نقطه ،ایستگاه عباس آباد، میدان کاوه،انتهای خیابان برادران شهید نمکی جنب پارک سوم خرداد و بلوار 28 دی است.
وی اظهار کرد: در حوزه شهرداری منطقه سه و بهاران مکان هایی نظیر سه راه ادب، میدان آزادی، ناحیه منفصل شهری حسن آباد، میدان شورا، خیابان مردوخ جنوبی جنب بیمارستان بعثت،جنب پارک شانو،خیابان آبیدر، حدفاصل میدان کوهنورد تا میدان امام شافعی،چهاره راه بسیج بطرف مجتمع فجر،میدان قانع و میدان قبا در بهاران و همچنین میدان جهاد بطرف گریزه تعیین شده است.
به گفته وی در نقاط تعیین شده بنر مربوط به هر نامزد شامل نام و نام خانوادگی کاندیداها، عکس نامزد و کد نامزد چاپ و در این محل ها نصب می شود.
فریدونی تاکید کرد: بازرسان این سازمان با مشارکت نیروهای مناطق سه گانه و نواحی منفصل شهری در ایام انتخابات، نسبت به جمع آوری تبلیغات غیر مجاز شامل جمع آوری پوسترها، امحاء شعار نویسی و همچین جمع آوری بنرهای غیرمجاز در سطح شهر اقدام خواهند کرد.
وی افزود: برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری هم این سازمان نسبت به چاپ بنر عکس هر 6 نامزد اقدام کرده و نسبت به نصب آن بر روی سازه های تبلیغاتی در سطح شهر اقدام می کند.
مدیرعامل زیباسازی شهرداری سنندج اظهار امیدواری کرد این سازمان با تمهیدات در نظر گرفته شده بتواند خواسته کاندیداها در ایام تبلیغات را فراهم کرده و زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای مهیا کند.
وی از نامزدهای شورای شهر و هواداران آنها خواست با رعایت قانون و مقررات و استفاده از مکان های در نظر گرفته برای تبلغات ما را در حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر یاری کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال جاری به صورت همزمان برگزار می شود.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.