به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز همایش پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم دیواندره به مناسبت روز پاکسازی دیواندره و انتخابات 96 از پارک ملت تا پارک 22 گولان برگزار شد.
فرماندار شهرستان دیواندره در این مراسم با تاکید بر توسعه ورزش های همگانی گفت: همایش های پیاده روی خانوادگی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در شهرستان برگزار شده است.
جعفر توان با اشاره به شعار سال 96 تصریح کرد: امید است با تکیه بر پتانسیل و ظرفیت های موجود و با اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی شاهد ارتقای تولید و اشتغال و توسعه در شهرستان باشیم و توسعه نیز به انسان های سالم نیاز دارد و انسان سالم باید تن سالم داشته باشد.
وی با بیان اهمیت برگزاری و مشارکت در انتخابات اظهار داشت: انتخابات یک مسئله مهم در کشور ما است و حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از مهمترین شاخصه های نمایش اقتدار ملی است.
او با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: شرکت در انتخابات وظیفه دینی و قانونی همه ماست بر این اساس انتخابات 29 فروردین با حضور حداکثری و شور و نشاط بالا در سلامت و امنیت کامل برگزار خواهد شد.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.
7353/1904
خبرنگار: منصور محمدی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.