به گزارش ایرنا، شهردار قزوین در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) هدف از ساخت و افتتاح این دو بوستان را فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تامین نشاط و شادابی مردم قزوین و گردشگران و افزایش سرانه فضای سبز عنوان کرد.
مسعود نصرتی افزود: خوشحال هستیم که فعالیت‌های مدیریت شهری قزوین از روز دوم فرودین ماه سال جاری در راستای تحقق شعار امسال که اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، آغاز شده است.
وی اظهارداشت: فعالیت‌های مدیریت شهری قزوین از ابتدای سال جاری با سرفصل تولید و اشتغال آغاز شده است و برنامه ‌ریزی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
نصرتی ادامه داد: مدیریت شهری قزوین برنامه‌ ریزی کرده است تا هر هفته یک پروژه را تقدیم شهروندان کند و در دومین هفته بوستان باران و بوستان اراضی 17 هکتاری محله عارف تقدیم شهروندان شده است.
شهردار قزوین با بیان اینکه بوستان باران در مساحت 4 هزار متر مربع و با اعتبار 600 میلیون تومان احداث شده است، گفت: بوستان اراضی 17 هکتاری محله عارف با اعتبار پنج میلیارد و 180میلیون ریال در مساحت 4 هزار و400 متر مربع در 2 قطعه احداث شده است.
وی یادآور شد: هزینه‌های این پروژه‌ها بدون در نظر گرفتن قیمت عرصه می‌باشد.
نصرتی با بیان اینکه این بوستان‌ها در راستای افزایش رفاه حال شهروندان و شادابی و نشاط احداث شده است، گفت: موسسه میثاق رزم آوران نسبت به شهردار تعهد دارد تا 6 بوستان در این ناحیه شهری احداث کند که بوستان باران اولین پروژه بود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: این پروژه از تیرماه 95 با هدف افزایش سرانه فضای سبز، احداث مکانی برای سلامتی، آرامش و رفاه ساکنان، محله و کمک به ورزش با استفاده از لوازم ورزشی و پیاده روی در محیطی آرام و زیبا احداث شد و اکنون مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمدصادق مظفری افزود: این بوستان دارای ست کامل لوازم ورزشی بزرگسالان، فضای ورزشی در 410 مترمربع، آسفالت رنگی پارکینگ در 390 مترمربع و غیره است و همچنین مساحت جالیز بکار برده شده هزار و 856 متر مربع می‌باشد.
وی اظهارداشت: این بوستان در 4 هزار و 400 مترمربع در 2 قطعه با پیمانکاری شرکت بهسازان آینده قزوین و با نظارت منطقه 2 شهرداری قزوین احداث شده است.
این مسئول افزود: همچنین بوستان باران در ناحیه شهری کوثر با اعتبار 600 میلیون تومان در 4 هزار مترمربع احداث شده است.
7389/ 6128 * خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.