نگار حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت یازدهم برخلاف دولت قبل، همواره از ورزش، به ویژه کاراته حمایت کرده است.
وی به فعالیت چهارساله خود به عنوان مربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: موفقیت های خوبی در سال های اخیر در حوزه کاراته به دست آمده که نشان از همت بازیکنان، حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون دارد.
حسینی با بیان اینکه حمایت های دولت قابل تقدیر است اضافه کرد: برگزاری اردوهای متعدد، اعزام تیم ملی کاراته بانوان به مسابقات آسیایی و کسب عنوان های برتر آسیایی از جمله کارهایی است که در دوره فعالیت دولت یازدهم صورت گرفته است.
این مربی کردستانی در مرداد سال 93 به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت که این تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران پنج مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز را کسب کند.
حسینی در سال 2005 میلادی هم توانست به عنوان ورزشکار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال 1380 موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را به خود اختصاص دهد.
شاگردان نگار حسینی نیز، آبان سال 94 در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا، نقره و برنز را کسب کنند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زنند.
این مربی سنندجی در سال 94 نیز توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.