سعید نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عنوان غرفه برتر در زمینه تنوع محصولات هنری و عنوان برتر فروش در بین تمام غرفه داران حاضر در این نمایشگاه از عناوینی بود که توسط این هنرمند سنندجی کسب شده است.
به گفته وی، غرفه حیدری در این نمایشگاه شامل بیش از 18 قلم انواع کارهای چوبی است که بیشتر آنها به صورت ابتکاری و با شیوه‌ای بسیار هنرمندانه ساخته و به نمایش عموم گذاشته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به آثار شاخص این هنرمند، قرار است امروز سه شنبه در سازمان میراث فرهنگی کشور توسط مسئولین سازمان، از حسام حیدری تقدیر ویژه صورت بگیرد.
به گفته وی، حیدری متولد 1352 و دارای بیش از 24 سال سابقه‌ حرفه‌ای در زمینه صنایع دستی در رشته نازککاری است که همواره در بیشتر نمایشگاه های داخلی و سراسری موفق به کسب عناوین شده است.
بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی (عیدانه) با حضور 31 استان کشور از 28 بهمن تا یکم اسفند در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
فضای کل نمایشگاه بیش از 2 هزار و 400 متر مربع بود و هنرمندان سراسر کشور در بیش از 170غرفه مجزا با متراژ هایی متفاوت به ارائه محصولات خود در این نمایشگاه پرداخته اند.
3034/6108
**خبرنگار: حسن حسین زاده/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.