مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در سال‌های اخیر در جهت پیشرفت رشته بوکس گفت: ورزش بوکس در استان کردستان روند رو به رشد دارد که نشان از زحمات رؤسای هیأت، داوران و مربیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان کردستان که امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارداشت: هزار و 100 نفر ورزشکار سازمان یافته دراین رشته وجود دارد که این  پتانسیل خوبی برای رشد این رشته در استان است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای بوکس افزود: در بخش نونهالان 6 نفر در سطح کشور درخشیدند و این موفقیت ها نباید متوقف شود وباید ادامه یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان‌کردستان درخصوص‌کسب مقام گفت: در بخش نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در این رشته مقام هایی کسب شده وامیداست با حمایت ها و توجه بیش ازپیش موفقیت های بیشتری کسب گردد.

جولایی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در سالهای اخیر گفت: ورزش بوکس در استان کردستان روند رو به رشد دارد که نشان از زحمات رؤسای هیأت، داوران و مربیان است.

وی به همکاری رؤسای هیأت ها در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: رؤسا همکاری خوبی در بوکس داشته اند که جای تشکر دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه در رشته ی بوکس پیشکسوتان فراوانی وجود دارد اظهارداشت:  کسی که در انتخابات هیأت بوکس انتخاب شد، باید با همدلی این کار را انجام دهد و باهمکاری و همفکری پیشکسوتان زمینه پیشرفت بیشتردراین رشته فراهم شود.

جولایی به لزوم همکاری در مجمع اشاره کرد و افزود: اعضای مجمع بازوان اجرایی هستند که باید بین اعضای مجمع همدلی ایجاد شود .

وی با تأکید بر همکاری رئیس هیأت بوکس استان با شهرستان‌ها گفت: ورزشکاران با استعدادی در شهرستانها وجود دارد که بدون هیچ تفاوتی باید به آنها توجه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.