به گزارش ایرنا از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز کارگر در سالن اجتماعات مخابرات منطقه برگزار شد، از اجرای پروژه فیبر نوری به منازل خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران مخابرات منطقه در سال گذشته موفق شدیم در مدت پنج ماه ظرفیت و بستر سازی های لازم را برای بیش از 20 هزار پورت در استان مهیا کنیم و امیدواریم در سال جاری نیز بسترهای لازم برای همین مقدار فراهم شود.
وی اظهار کرد: شرایط زیرساختی استفاده از سرویس های فیبر نوری به منازل (FTTH) در سطح استان فراهم شده است که در ماه جاری خدمات این سرویس به مشتریان ارائه خواهد شد.
وی گفت: در سال گذشته در سه حوزه تلفن ثابت، همراه و اینترنت که محصولات اصلی مخابرات تلقی می شود توانسته ایم با عملکرد چشمگیر پاسخگوی نیازهای مردم در این راستا باشیم.
وی افزود: با همت و پشتیبانی مسئولان و همکاران مخابراتی تلاش می کنیم، زیر ساخت های نسل چهارم (4G) تلفن همراه را در استان توسعه دهیم و خدمات آن را نیز به مشتریان شهرستان های استان ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه مسیر انتقال اینترنت استان به تبریز وصل شده است گفت: حجم مصرفی دیتای استان نشان دهنده تحول چشمگیر به لحاظ سرعت و کیفیت سرویس اینترنت ارائه شده به مشترکین در استان است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در حوزه تجاری نیز با تلاش حوزه فنی رتبه دوم ترابرد پذیری را در سطح کشور کسب کرده ایم که این امر عملکرد چشمگیر همکاران را نمایش می دهد.
وی اظهار کرد: تعیین شاخص های مخابراتی، برای پیشرفت های چشمگیر شرکت مخابرات در سایه تلاش های بی دریغ کارگران مخابرات میسر است.
حکمت ضمن تبریک روز کارگر، روز معلم و مناسبت های پیش رو در این ایام، از زحمات و تلاش های کارگران و اعضای شورای اسلامی کار مخابرات منطقه تجلیل و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم که با حضور مدیران استانی، مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران، معاونین و کارکنان مخابرات منطقه کردستان برگزار شد چند برنامه فرهنگی هنری اجرا شد و با اهدای تندیس و هدایایی از 50 نفر ازکارکنان رسمی و بخش خصوصی مخابرات منطقه کردستان تجلیل شد.
6108/ 3020
**خبرنگار: امید بهمنی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.