فرماندار بیجار گفت: نادیده گرفتن اقدامات و خدمات دولت به منزله بی‌انصافی است.

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه با اشاره به گوشه ای از خدمات دولت در سال‌های اخیر گفت: نادیده گرفتن اقدامات و خدمات دولت به منزله بی‌انصافی است.

وی افزود: در کنار مباحث اقتصادی که دولت تلاش زیادی برای مهار تورم و ارتقاء شاخصه های اقتصادی و همچنین کاهش تورم داشته می‌توان به عزم دولت برای راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل و تزریق پول به آنها اشاره کرد .

فرماندار بیجار با اشاره به اقدامات اخیر دولت در این شهرستان اظهار داشت: ارتقاء شاخص بهره‌مندی شهرستان بیجار از راه روستایی، اختصاص اعتبار به مجتمع های آب‌رسانی روستایی، حمایت از بخش خصوصی در راستای فراوری مواد معدنی، توجه به بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات ویژه برای اشتغال‌زایی از جمله مواردی است که در 3 سال اخیر انجام گرفته است.

زندیه با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال باید دغدغه اصلی مسئولان و مردم باشد افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران حمایت از اشتغال است.

وی با انتقاد از مدیرانی که به بهانه‌های مختلف چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران می‌گذارند و باعث تعطیلی یا عدم راه‌اندازی واحدهای تولیدی می‌شوند، گفت: عدم همکاری و تعامل با تولید کنندگان برخلاف فرامین رهبر انقلاب است.

فرماندار بیجار به نزدیک‌شدن ایام تبلیغات کاندیداها اشاره کرد و گفت: مسئولان به هیچ عنوان وارد حاشیه‌های انتخاباتی نشوند و فقط هدف‌شان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی باشد.

وی خاطرنشان کرد : براساس قوانین موجود، تمامی تجهیزات و خودروهای ادارات در ایام انتخابات در اختیار ستاد انتخابات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.