به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در مراسم روز ارتش که صبح امروز در چهار راه حاجی‌آباد سنندج به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروهای مسلح برگزار شد نمانیده ولی فقیه در استان، جمع کثیری از فرماندهان نیروهای مسلح، نیروهای ارتش، بسیج، سپاه پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند و اقتدار و توان نظامی و دفاعی خود را به جهانیان نشان دادند.

در ابتدای این مراسم فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان  با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمام جان بر کفان و سلحشوران نیروهای مسلح اظهار داشت: 29 فروردین روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی نیروی زمینی ارتش قهرمان است و این روز نمایش تدبیر و دور اندیشی یک مرد الهی بود.

امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری افزود: روز 29 فروردین روز یأس ستمکاران و امید دوستان است.

وی با اشاره به در پیش بودن حماسه سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران و انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در 29 اردیبهشت ماه امسال گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات پیش‌رو یکی از حساس‌ترین پیچ‌های تاریخی خود را در پیش دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به شعار امسال با عنوان سال اقتصاد «مقاومتی: تولید-اشتغال» تصریح کرد: شعار امسال با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در راستای چاره‌اندیشی کشور نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به شکست جهان سلطه در جنگ‌های نیابتی و حمایت از گروه‌های تکفیری گفت: مردم ما باید با حماسه‌آفرینی در انتخابات 29 ادیبهشت ماه حضوری پر شور داشته باشند و تداوم حمایت و پیوند خود با نظام و رهبری را نشان بدهند.

امیر برزگری افزود: امروز همه ناپاکان بدانند ارتش جمهوری اسلامی همگام با سایر نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) با صلابتی آهنین و فرماندهی کل قوا با بهره‌برداری از سلاح‌های جدید و تکنولوژی بومی و داشتن روحیه شهادت طلبی آماده دفاع خطرات و تجاوزات علیه کشور هستند.

در ادامه این مراسم نیروهای مسلح استان کردستان با مراسم سان و رژه و اجرای حرکات تاکتیکی و رزمی توان نظامی خود را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با امام و رهبری تجدید میثاق دوباره بستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 620814
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.