آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد افزود: اگر امام خمینی(ره) در آغاز انقلاب با اقتداری که داشت از ارتش حمایت نمی کرد امروز ارتش وجود نداشت.
وی ادامه داد: نظام شاهنشاهی با گماشتن افراد گزینش شده ارتش را در مقابل مردم قرار داده بود اما ارتش از اول انقلاب تاکنون یک جریان پویا بوده که ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر ارتشهای جهان متمایز می کند.
امام جمعه مشهد گفت: ارتش با فرماندهان متدین و مومنی که دارد باعث شده در صورت بازنشستگی یک فرمانده، فرمانده مقتدر دیگری وارد میدان شود و از این جهت افرادی که دغدغه نظام و استواری آن را دارند نگران ادامه روند اقتدار ارتش نمی شوند.
وی افزود: ارتش با داشتن نیروهای آماده، ایثارگر و متعهد به رهبری به عنوان پایگاهی مطمئن برای لحظات سخت می باشد و در شرایط حساس کنونی برای قدرتمندتر کردن این نظام نیروهای مسلح و مخصوصا ارتش باید توان خود را در زمینه های مختلف در اوج نگه دارند.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: پیشرفت نظام اسلامی کاملا قابل احساس است و دشمنان نظام به درماندگی افتاده اند. این نظام به برکت انقلاب اسلامی به اقتدار بین المللی خوبی دست یافته که نشانگر توجه امام عصر(عج) می باشد.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیانت، مسائل اعتقادی و فناوری صلابت و قدرت فراوانی یافته و توانسته به پویایی کامل و اقتدار دست یابد. این اقتدار برای حفظ نظام اسلامی ذخیره ای است که بالاتر از هر عبادتی می باشد و باعث سرافرازی ارتشیان در دنیا می شود.
29 فروردین 'روز نیروی زمینی ارتش' نامگذاری شده است.
7507/ 7495/1858**خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.