علیرضا رشیدیان روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد افزود: ارتش نقش بسیار مهمی را در حوزه اقتدار، سربلندی و پیشگیری از تهدیدات ایفا می کند.
وی ادامه داد: برگزاری رزمایشها، تمرینهای مختلف و حضور نیروهای مسلح در صحنه های مختلف توانسته کشور را نسبت به تهدیدات احتمالی بیمه کند.
استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم در دوره فرماندهی امیر حیدری نیروی زمینی ارتش بتواند اقتدار خود را بیش از گذشته نشان دهد و در مسیر توسعه کشور و حمایت از ملت گام بردارد.
وی به فعالیتهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مردمیاری و تقویت دستگاههای اجرایی اشاره و بیان کرد: در حادثه سیل اخیر خراسان رضوی برادران عزیزمان در ارتش و سپاه در صحنه حاضر شدند و در مسیر کمک و یاری رساندن به مردم آسیب دیده گام برداشتند.
رشیدیان افزود: ارتش در حوزه های معرفتی نیز فعالیتهای بسیار گسترده انجام داده است، ایمان به اسلام راستین و گسترش فرهنگ شهادت توانسته در طول سالهای مختلف از کیان انقلاب اسلامی حراست کند.
وی ادامه داد: افزایش اقتدار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از رویکردهایی است که باید به صورت ویژه در شمال شرق کشور دنبال شود.

* مدافعان انقلاب اسلامی از حریم ولایت حراست می کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی نیز در این مراسم گفت: تدین، ولایتمداری و انقلابی بودن ویژگی اصلی مدیران این استان است و این موضوع توانسته تاثیرات بسیار ارزشمندی از خود برجای بگذارد.
آیت الله سید احمد علم الهدی ایستادگی در حوزه اصول و مبانی انقلاب اسلامی را امری ضروری توصیف و بیان کرد: نهادهایی همچون سپاه پاسداران و ارتش از فرماندهان متعهد و متعبدی برخوردار هستند.
وی به خصوصیات ارزشمند اخلاقی امیر جهانشاهی فرمانده پیشین نزاجا در شمال شرق اشاره و بیان کرد: مدیران شاغل به خدمت در مشهد از معنویت حریم مطهر رضوی بهره مند می شوند و در حوزه های کاری خود در مسیر عبودیت گام برمی دارند.
امام جمعه مشهد افزود: مدیران خراسان رضوی اگر مسئولیتهای سنگینتری در کشور بر عهده می گیرند نشانگر آن است که حریم حضرت رضا(ع) در حال گسترش است.
وی گفت: انتخاب امیر جهانشاهی در معاونت نیروی زمینی ارتش نمونه بارز چیدن یک گل از بوستان امام رضا(ع) است.
طی این مراسم امیر سرتیپ دوم رضا آذریان به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی تقدیر شد.
امیر جهانشاهی به سمت معاون هماهنگی نیروی زمین ارتش منصوب شده است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.