به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار کرمی روز شنبه در کارگاه تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی استان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد افزود: باید تلاش شود از ظرفیت موجود در حوزه های مختلف از جمله رسانه و در راس آن صدا و سیما در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت.
وی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در استان سال گذشته با ادارات و دستگاه‌های متعدد فرهنگی استان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرده است و امسال نیز به همکاری خود با سایر ادارات ادامه خواهد داد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های این سازمان در سال 95 گفت: سال گذشته این سازمان در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده که از جمله این فعالیت‌ها برگزاری 136 گفتمان دینی با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان است.
وی افزود: برگزاری 100 گفتمان برای عموم مردم، برگزاری 43 کارگاه آموزشی ویژه تشکل‌های وابسته به تبلیغات اسلامی کردستان از جمله کانون‌های فرهنگی- تبلیغی، جمعیت بانوان فرهیخته استان و موسسات و خانه‌های قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در سال‌ 95 بوده که با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: باهماهنگی معاونت امور اجتماعی استانداری کردستان درصددیم 150 کارگاه آموزشی ویژه آسیب‌های اجتماعی را در سطح استان به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهرها برگزار کنیم.
حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز شنبه در سفر یک روزه خود به استان کردستان همچنین با نماینده ولی فقیه، استاندار و امام جمعه سنندج دیدار کرد.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.