به گزارش ایرنا عبدالرضا میقانی روز چهارشنبه در نخستین جلسه مجمع عمومی فوق العاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی شفاف و به موقع برای مشارکت مردم در انتخابات باید تلاش کنند چراکه حضور مردم در انتخابات نقش تعیین کننده ای در سرنوشت خود و کشور دارد.
به گفته وی، همزمانی دوره دوازدهم ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراهای اسلامی فرصتی برای تشویق و دعوت مردم در تعیین سرنوشت ملی و منطقه است.
وی افزود: روابط عمومی ها یکی از عناصر مهم سازمانی هستند و باید جایگاه و نقش خود را در اطلاع رسانی شفاف ارتقا دهند و با اطلاع رسانی شفاف و دقیق خدمات سازمان های خود و انعکاس انتظارات مردم می تواند تا حد زیادی ارتباط بین خود با مردم و مسئولان را بهتر از گذشته کنند.
وی گفت: روابط عمومی ها باید بتوانند با استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی اطلاعات لازم را در سریع ترین زمان در اختیار مخاطب قرار دهند و با استفاده از این شیوه ها گامی مؤثر در جهت ارتقا جایگاه روابط عمومی بردارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 به صورت همزمان برگزار می شود.
3034/1904
**خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.