سرهنگ عیسی گوهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از شب گذشته در محورهای سقز، بانه، دیواندره و بیجار، بارش برف گزارش شده است افزود: با همت نیروهای راهداری، برف روبی این محورها انجام شده و تردد خودروها در جریان است.
وی گفت: به دلیل مه گرفتگی و کاهش دید در برخی از محورها به ویژه گردنه خان بانه، رعایت فاصله طولی خودروها و سرعت مطمئنه ضروری است.
وی به اجرای طرح نوروزی پلیس راه استان از 26 اسفند 95 تا 15 فروردین سال جاری اشاره کرد و افزود: آمار تصادفات منجر به فوت در این مدت نسبت به سال گذشته، 42 درصد کاهش نشان می دهد.
رئیس پلیس راه استان کردستان ادامه داد: در تعطیلات نوروزی بیشترین تصادفات مربوط به محورهای مریوان- سنندج و مریوان- سقز بوده است.
سرهنگ گوهری با بیان اینکه در مجموع، در این مدت، تردد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است اضافه کرد: در روز طبیعت، شاهد رشد 17 درصدی تردد مسافران در جاده های استان نسبت به سال گذشته بودیم.
استان کردستان هفت هزار و 850 کیلومتر راه دارد که حدود 2 هزار کیلومتر آن راه اصلی و فرعی و 6هزار کیلومتر دیگر نیز راه روستایی است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.