حجت الاسلام مهدی طائب روز جمعه در یادواره سرداران و 450 شهید شهرستان بیجار با اشاره به دشمنی طولانی مدت غرب و شرق با اسلام و در چند سال اخیر با انقلاب اسلامی افزود: همه استکبار از وجود اسلام راستین و مردمی مسلمان و انقلابی در هراس هستند.
وی به مقابله رزمندگان مدافع حرم اشاره و خاطرنشان کرد: در واقع این مدافعان حرم هستند که زمینه ظهور منجی عالم بشریت(عج) را فراهم می کنند و دشمنان نیز متوجه این مقاومت جوانان مسلمان شده اند.
رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: شهدای اسلام تاکنون بهترین مسیر زندگی و دیدار لقای الهی را انتخاب کرده اند و به واقع پیروز همه عرصه ها، شهدای گرانقدر هستند که موجب سرافرازی و اهتزار پرچم اسلام شده اند.
وی با بیان اینکه اسلام انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای تمهید مقدمات حکومت جهانی حضرت امام زمان(عج) دوری از گناهان و عمل به معروف است.
حجت الا سلام طائب، مقاومت و ایستادگی رهبر معظم انقلاب در برابر استکبار را یکی از نمونه های بی نظیر و شجاعانه ای دانست که در بیش از 35 سال گذشته دشمن را زمین گیر نموده و همچنان با صلابت به مقابله با استکبار می پردازد.
وی با مقایسه قیام حضرت زینب (س) برای حفظ و ترویج اهداف قیام کربلا بعد از شهادت حضرت ابا عبدالله(ع) و مقاومت مدافعان حرم در سوریه اظهار کرد: این شهدای مدافع حرم نیز امروز مقدمات ظهور و قیام حضرت صاحب زمان (عج) را فراهم می کنند.
رئیس قرار گاه عمار با بیان بخشی از نقشه های دشمنان اسلام در طول تاریخ برای نابودی روحیه اسلامی و دشمن ستیزی جوانان مسلمان گفت: همه دشمنی های دنیای غرب و شرق برای نابودی روحیه استکبار ستیزی ملت های مسلمان است.
وی ادامه داد: برنامه های هسته ای و حقوق بشری هر یک بهانه ای برای ضربه زدن به ملت انقلابی برای کنار گذاشتن اعتقادات خودشان است.
چهارمین یادواره سرداران و 450 شهید شهرستان بیجار با حضور جمعی از خانواده های معظم شهداء، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، جمعی از مدیران کل استان، امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مدیران و نیروهای فعال پایگاه های بسیج برادران و خواهران شهرستان بیجار در حسینیه بیجار برگزار شد.
7350/6108
**خبرنگار: سید باقر سبحانی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.