به گزارش ایرنا محمد حسین محمدی روز چهارشنبه در جمع رسانه های خبری استان در سنندج افزود: این تصفیه خانه برای جمعیت 460 هزار نفری استان طراحی شده است، اما درصددیم در سال آینده این تصفیه خانه را با هدف تحت پوشش قرار دادن جمعیت 700 هزار نفر ارتقا دهیم.
او افزود: تا کنون در زمینه تامین آب شرب استان با مشکل قطعی و جیره بندی آب مواجه نشدیم و اگر برخی مواقع در زمینه تامین آب استان با مشکلی مواجه شده ایم با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب مشکلات رفع شده است.
وی با اشاره به اینکه درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کمتر از هزینه های شرکت است گفت: بخشی از درآمد این شرکت از محل درآمدهای مردم تامین می شود، کردستان از لحاظ پرداخت آب بها جزو استان های نمونه کشور است.
وی همچنین تحریم های اقتصادی غرب را در روند فعالیت های شرکت بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: علیرغم محدودیت ها و مشکلات مالی، این شرکت توانسته است خدمات ارزنده و مناسبی به مردم استان ارائه کند.
محمدی پروژه های سریش آباد، بیجار و بانه را از پروژه های در دست اقدام شرکت و آب و فاضلاب عنوان کرد و افزود: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان این پروژه ها افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی تامین آب شرب و ارائه خدمات مطلوب به مردم استان و رضایتمندی آنها را دغدغه شرکت آب و فاضلاب شهری برشمرد و افزود: این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم نیازمند همکاری رسانه های جمعی است.
او با اشاره به اینکه رسانه ها پل ارتباطی میان سازمان و مردم است، خواستار ارتباط 2 سویه رسانه ها با شرکت آب و فاضلاب و انعکاس دغدغه ها و خدمات شرکت به مردم استان شد.
وی در پایان از همکاری رسانه های جمعی در انعکاس خدمات شرکت قدردانی کرد و با اهدا هدایایی از خبرنگاران نشریات و خبرگزاری های استان تجلیل و قدردانی کرد.
هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش آب و فاضلاب استان کردستان قرار دارند.
سالانه 107 میلیون متر مکعب آب شرب در کردستان تولید می شود.
در حال حاضر ۳۱۹ هزار و ۸۹۸ اشتراک آب و فاضلاب در استان وجود دارد.
7352/1904
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.