فاطمه یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه زنان با خرید کالای ایرانی نقش موثری در تقویت حس ملی خود و خانواد خواهند داشت افزود: با خرید کالای ایرانی شاهد رونق صنعت کشور و کاهش آمار بیکاری جوانان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه زنان بیشترین نقش را در اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید داخلی دارند اظهار کرد: مادران با مصرف کالای ایرانی می‌توانند ذائقه خانواده را به سمت کالای داخلی تغییر دهند و این موضوع را در میان فرزندان خود فرهنگ‌سازی کنند.
به گفته او ماجرا فقط به خرید لوازم خانگی خارجی محدود نمی‌شود بلکه پوشاک خارجی و حتی مواد غذایی بیگانه به تولیدات داخلی ترجیح داده می شود.
یوسفی با اشاره به اینکه رونق بازار کالاهای ایرانی برای زنان یک وظیفه جهادی است اضافه کرد: زنان باید بدانند آنها با خرید تولیدات ملی باعث رونق چرخه صنعت، فعالیت کارخانه های داخلی و ایجاد اشتغال برای فرزندان خود می شوند.
وی با اشاره به اهمیت کیفیت محصولات تولید شده گفت: تولید‌کنندگان داخلی نیز برای رونق گرفتن بازار فروش خود و رقابت با محصولات خارجی باید تلاش بیشتری کنند تا کیفیت تولیدات را بالا برده و خدمات پس از فروش کالای ایرانی را گسترش دهند.
مشاوره امور بانوان فرماندار کامیاران نقش فرهنگ سازی در خانواده را بر عهد مادران دانست و افزود: مبارزه با تنبلی و بیکاری و پرورش نسلی توانمند و تولید کننده از دیگر وظایف مهم زنان است.
یوسفی با اشاره به نقش مهم زنان شاغل و روستایی در تولید ملی اظهار کرد: آنها با احساس تعهد و مسئولیت بیشتر می‌توانند چرخه صنعت کشور را رونق دهند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349 / 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.