به گزارش خبرنگار ایرنا احمد فعله گری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بالارفتن مصرف گاز در روزهای سرد و یخبندان در اواخر بهمن و اوایل اسفند اشاره کرد و افزود: مصرف روزانه شهروندان در این مدت به 12 میلیون مترمکعب رسید.
وی با بیان اینکه در این مدت، مصرف گاز 20 درصد افزایش داشت اضافه کرد: با افزایش دما و عادی شدن شرایط، مصرف روزانه به 10 میلیون مترمکعب کاهش یافت.
وی به مسدود شدن راه ارتباطی 400 روستای استان بر اثر بارش سنگین برف در روزهای آخر بهمن اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مدیریتی که در توزیع گاز انجام شد، در این مدت هیچ گونه قطعی گاز در استان نداشتیم.
مدیرکل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه امسال 26 هزار مشترک جدید به مشترکان گاز استان افزوده شد گفت: در سال جاری، 68 روستای جدید از نعمت گاز بهره مند شدند.
فعله گری از همکاری مردم با شرکت گاز تقدیر کرد و افزود: به شهروندان توصیه می کنیم در روزهای سرد سال، درجه حرارت منازل را 2 درجه کاهش دهند تا مردم مناطق صعب العبور استان نیز از نعمت گاز بهره مند باشند.
شرکت گاز استان کردستان با 9 هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی به حدود 450 هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی خدمات ارائه می دهد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.