به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سرواباد اظهار کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا، فردی تند رو ، عصبی و دیوانه مزاج بوده که در رویا و تخیلات زندگی می کند.
وی ادامه داد: ترامپ شخصیتی است که از روی خشم و عصبانیت تصمیم می گیرد و بدون شک کسانی که از روی خشم و عصبی تصمیم می گیرند، تصمیمات نادرست و غلطی خواهند گرفت.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا تصور می کند که با اعمال تهدید و فشار می تواند باعث تضعیف روحیه و تسلیم شدن ملت ایران شود، اما کاملا مشخص است که او در خیال و توهم بوده و به یاد ندارد که ملت ایران در طول 38 سال اخیر به رغم تهدیدات و فشارهای دشمنان همچنان استوار و پابرجا مانده اند.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته نیکوکاری گفت: کمک به همنوع و نیازمندان جامعه وظیفه دینی و شرعی همه افراد جامعه است و هر کسی باید در حد توان و قدرت خود به نیازمندان جامعه کمک کند.
ماموستا سجادی افزود: جشن نیکوکاری به همت کمیته امداد حضرت (ره) با هدف جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران و توزیع این کمک ها در بین نیازمندان واقعی جامعه در پایان هرسال و در آستانه آغاز سال جدید برگزار می شود.
او ادامه داد: همه افراد جامعه به ویژه خیرین و توانمندان باید در روز قیامت پاسخگوی اعمال و کردار خود باشند و چنانچه در این دنیا به نیازمندان و فقرای جامعه کمکی نکرده باشند، به سخت ترین عذاب الهی گرفتار خواهند شد.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/1904
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.