به گزارش خبرنگار ایرنا، قنبر موسی نژاد روز یکشنبه در جلسه کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان در سنندج اظهار کرد: علاوه بر این تعداد واحد مسکن مددجویی، سه واحد مسکن نیازمندان نیز در این ایام از محل درآمد زکات جمع آوری شده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: همچنین در این ایام تامین 500 مورد اجاره مسکن و پرداخت فرانشیز و خدمات درمانی مددجویان این نهاد به ارزش پنج میلیارد و 800 میلیون ریال انجام می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، پرداخت 222 فقره جهیزیه به ارزش چهار میلیارد و 440 میلیون ریال برای دختران دم بخت تحت حمایت این نهاد و اعطای وام کارگشایی برای 300 نفر از مددجویان با اعتبار 6 میلیارد ریال را از دیگر برنامه های این نهاد در ایام دهه فجر عنوان کرد.
به گفته وی همچنین در ایام دهه فجر تسهیلات اشتغال به 110 نفر از مددجویان به ارزش 16 میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین 20 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای مددجویان تحت حمایت امداد پرداخت می شود.
موسی نژاد ادامه داد: یکی دیگر از برنامه هایی که برای ایام الله دهه فجر توسط این نهاد اجرا می شود اعزام 430 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و همچنین 80 نفر از کارکنان این نهاد به اردوی زیارتی مشهد مقدس است.
وی برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات فرهنگی قرآنی، برگزاری جشن انقلاب و دروزه های آموزشی از دیگر برنامه های اجرایی این نهاد در طول ایام الله دهه مبارک فجر ذکر کرد.
بیش از 42 هزار خانوارد در کردستان زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.