رامین اسد نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 617 مورد از این تعداد عملیات اجرا شده مربوط به حوادث آتش سوزی و 278 فقره نیز مربوط به عملیات امداد ونجات بوده است.
وی افزود: تعداد آسیب دیدگان در حوادث امداد و نجات در 9 ماهه امسال 80 نفر بود که 59 نفرمجروح و 16 نفر فوت شدند و پنج نفر از آتش نشانان نیز در حین انجام عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات مجروح شده اند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تعداد تماس های شهروندان با سامانه 125 این سازمان را 20 هزار و 864 مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد تماس تلفنی فقط یک هزار و 859 مورد واقعی بوده است.
وی افزود: تعداد ماموریتهای انجام شده در داخل محدوده شهر 844 مورده بوده و 25 عملیات در خارج از محدوده شهر و 27 عملیات نیز در محدوده روستاها انجام شد.
اسد نژاد نقش آموزش در پیشگیری از حوادث را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این سازمان در سال جاری و در راستای آموزش به شهروندان اقدامات مناسبی را انجام داد.
وی ادامه داد: آموزش های لازم به آتش نشانان در خصوص مقابله با حوادث گوناکون هم جزء برنامه های این سازمان است و 104 نفر از آتش نشانان در 9ماهه امسال آموزش های عمومی را فرا گرفتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: شهروندان با رعایت نکات و توجه به توصیه کارشناسان در موارد مختلف شاهد کاهش آمار حوادث در سطح شهر باشیم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت به سه ناحیه شهرداری تقسیم شده است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.