به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری سمنان، سعید اسمعیل پور افزود: درآذرماه سال 95 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به 2 هزار و 183 تماسی که با سامانه 125 برقرار شد، پاسخ داد که این میزان تماس به 37 ساعت و 53 دقیقه عملیات مهار آتش و امداد و نجات انجامید.
وی با بیان اینکه ماموران آتش نشانی سمنان، 23 مورد حادثه آتش سوزی را در آذر 95 پوشش دادند که دلیل آتش سوزی ها بی احتیاطی و نقص فنی خودرو بوده است، ادامه داد: از این میزان 10 مورد به معابر، ساختمان های متروکه، فضای سبز، باغ و مزرعه اختصاص داشت.
اسمعیل پور خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی شهرستان سمنان درآذرماه 95 در61 مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن درخانه و خودرو ، رها کردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو و حبس در آسانسور حضور داشتند.
وی ادامه داد: 6 مورد از حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری بود که توسط نیروی های عملیاتی به خوبی پوشش داده شد و تعداد حادثه دیدگان دراین عملیات ها 55 نفر بودند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در آذر 95 تعداد 71 نفر ساعت از پیش دبستانی ها و مدارس سطح شهر و 252 نفر ساعت نیروهای داوطلب نیز دوره های آموزش مقدماتی را در زمینه ارتقاء فرهنگ ایمنی فراگرفتند.
آتش نشانی سمنان در قالب پنج پایگاه در نقاط مختلف شهر در حوادث مختلف به شهروندان خدمت رسانی می کند.
7339/6103
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.