بامداد امروز(چهارشنبه 12 آبان) در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر( دستگاه کشنده) در محور دیواندره - سقز ۲ نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بامداد امروز در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر( دستگاه کشنده) در محور دیواندره - سقز ۲ نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

به گزارش جماران، مهدی خوشقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز، در محور دیواندره - سقز، حدفاصل منطقه ایرانخواه و صاحب، بین یک دستگاه اتوبوس و تریلر (دستگاه کشنده) صورت گرفته بود که به محض اطلاع، پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر دیواندره و سقز به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: به علت شدت حادثه، رهاسازی افراد مصدوم چندین ساعت طول کشید و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه در این تصادف به ۲۴ نفر حادثه دیده امدادرسانی صورت گرفت، ادامه داد: در این حادثه یک نفر سر صحنه تصادف و یک نفر دیگر در مرکز درمانی به دلیل شدت جراحت وفات کردند.

وی اضافه کرد: پنج نفر در صحنه تصادف به صورت سرپایی مداوا و ۱۷ نفر مصدوم نیز با همکاری فوریت های پزشکی ۱۱۵ و آتش نشانی سقز به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه کردستان نیز در خصوص این حادثه رانندگی گفت: اتوبوس اسکانایا با که از کرمانشاه به آذربایجان غربی در حرکت بود با یک دستگاه کشنده ولو برخورد کرد و راننده اتوبوس و یک سرنشین آن جان خود را از دست می‌دهند.

سرهنگ عیسی گوهری افزود: کارشناسان علت تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.