تصادف سه دستگاه خودرو در محور تکاب - بیجار پنج کشته و یک نفر زخمی در پی داشت.

جانشین فرمانده پلیس‌راه شاهین‌دژ- تکاب گفت: بر اثر تصادف شبانه سه دستگاه خودرو در محور تکاب - بیجار، پنج نفر از سرنشینان جان خود را از دست داده و یک نفر زخمی شد.

به گزارش جماران، سروان سعید یاروردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۲۰ دیشب در هشت کیلومتری محور تکاب - بیجار حوالی روستای قرخلو رخ‌داد  و در آن یک دستگاه خودرو هیوندا پس از سبقت گرفتن و تصادف با یک دستگاه کامیون باری با یک دستگاه خودرو سواری سمند به شدت برخورد کرد و موجب کشته شدن پنج نفر شد.

وی بیان کرد: در این حادثه رانندگی که براثر بی احتیاطی راننده خودروی هیوندا رخ‌داد، راننده و هر سه سرنشین سواری سمند و نیز راننده خودروی هیوندا بر اثر شدت جراحت‌های وارده دردم جان باختند.

جانشین فرماندهی پلیس‌راه شاهین‌دژ- تکاب ادامه‌داد: یک سرنشین خودرو سواری هیوندا نیز به‌شدت زخمی و به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شد که حال عمومی او وخیم گزارش شده‌ است.

سروان یاروردی اظهارداشت: خودروی هیوندا که از مسیر تکاب به بیجار در حال حرکت بود، به علت سرعت زیاد پس از سبقت گرفتن از یک دستگاه کامیون باری به‌صورت رو در رو با خودروی سواری سمند که سرنشینان آن از اهالی یکی از روستاهای تکاب و از جاده بیجار در حال عزیمت به تکاب بودند، به شدت برخورد کرده و موجب بروز این سانحه رانندگی خونین شد.

وی اضافه کرد: بی‌احتیاطی راننده، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ و سبقت خودروی هیوندا از کامیون، علت اصلی وقوع این سانحه رانندگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.