سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث امروز چهاردهم فروردین ماه در استان یک کشته و ۳۷ زخمی برجا گذاشت.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث امروز چهاردهم فروردین ماه در استان یک کشته و ۳۷ زخمی برجا گذاشت.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، جهانبخش وحدت نژاد روز شنبه در این باره اظهار داشت: امروز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه، قبل از ظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پژو با سمند در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: به علت شدت سانحه یک نفر از سرنشینان خودروها در دم جان سپرد و ۶ نفر از مصدومان توسط آمبولانس های اورژانس پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساعت ۱۰ و ۴۷‌ طی ماموریت دوم به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.

وحدت نژاد ابراز داشت: در پی تصادف دو دستگاه خودرو سواری پژو و سمند در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تصادف ۵ نفر مصدوم در پی داشت، افزود: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ دو نفر از سرنشینان خودرو ها در محل درمان و سه نفر از مصدومان برای اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید بهشی یاسوج انتقال داده شد.

وحدت نژاد عنوان کرد: یک ساعت پس ماموریت انجام شده در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان طی برخورد یک دستگاه خودرو پیکاب و ۲ دستگاه خودرو سواری پراید، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این تصادف۱۳ مصدوم در پی داشت، گفت: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه انجام و کلیه مصدومین جهت ادامه مراحل درمان به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ساعت ۱۲/۲۰ ظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر تصادف زنجیره ای یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دو دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان ( پل کتا) یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باز ۷ مصدوم داشت، ابراز داشت: سه نفر از مصدومین توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ یاسوج، دو نفر دیگر از مصدومین توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهرستان سمیرم و دو نفر دیگر توسط کد هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وحدت نژاد ادامه داد: در کمتر از یک ساعت بعد از حادثه پل کتا طی تماس با اورژانس ۱۱۵ یاسوج، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و سمند جاده سپیدار پایگاه اورژانس ۱۱۵ یاسوج به محل حادثه اعزام شد.

 سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه ۳ نفر از مصدومین در محل حادثه درمان و سه نفر از آنها توسط کد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.