معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور از تأمین 350 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه آهن سنندج - همدان خبر داد.

معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان برای اتمام راه آهن سنندج - همدان تخصیص یافت، گفت: در سه ماهه اول تمام این اعتبار تامین و در اختیار طرح قرار گرفته است.

به گزارش جماران، حمیدرضا عدل در بازدید از عملیات احداث ایستگاه راه آهن سنندج - همدان اظهار داشت: رساندن خطوط راه آهن به نقاط مختلف کشور به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر حمل و نقل از سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی است که این مهم در دولت تدبیر و امید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شد.

وی یادآور شد: در این دولت، استان‌های همدان، کرمانشاە، آذربایجان غربی و گیلان به راه آهن سراسری متصل شدند و هم اکنون نیز راه آهن سنندج - همدان از جمله طرح‌های اولویت دار این حوزه در کشور است.

عدل اضافه کرد: این طرح توسعه‌ای از سال ٨۵ آغاز شد ولی سرعت چندانی تا سال ۹۲ نداشت اما پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در صدر برنامه های مدیریت عالی استان کردستان برای پیگیری قرار گرفت و با تزریق اعتبارات مناسب تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و با سفر دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ۳٨۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تامین شد، افزود: امسال ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر به تکمیل مسیر راه آهن همدان به سنندج تخصیص یافته و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز در فاز نهایی برای آن تامین اعتبار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سیاست دولت اتمام راه آهن همدان به سنندج است بر این اساس طی دو سال اخیر اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه تامین شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.