حمیدرضا عدل معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص و پرداخت هزار میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش برای توزیع رایگان شیر مدارس با اولویت هشت استان کمتر برخوردار خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر مدارس در استان های کمتر برخوردار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تامین اعتبار شد.

به گزارش جماران، علی الهیار ترکمن اظهار داشت: طبق ابلاغ سازمان برنامه‌ و بودجه اولویت نخست برای توزیع شیر رایگان به استان‌های کمتر برخوردار مانند ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان است که در این خصوص اعتبارات موردنیاز نیز از طرف آن سازمان تأمین شده است.

حمیدرضا عدل معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز از تخصیص و پرداخت هزار میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش برای توزیع رایگان شیر مدارس با اولویت هشت استان کمتر برخوردار خبر داد و گفت: در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کشور بابت یارانه شیر مدارس ردیفی پیش‌ بینی شده است که در همین راستا با پیگیری‌ های انجام شده مبلغ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال ابلاغ شد.

عدل ادامه داد: «در گام نخست و با عنایت به اهمیت اجرای طرح توزیع رایگان شیر مدارس کشور و تاکید دولت و دستور صریح رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر حفظ رشد و سلامت دانش‌آموزان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار هزار میلیارد ریال از محل منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.»

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در قانون بودجه سال‌جاری مقرر شده است ۶۰ نوبت شیر رایگان بین دانش‌آموزان هشت استان کمتر برخوردار کشور از جمله ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.