به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری بانه، محمد امین زاده اظهار داشت: توزیع کارت هدیه در بین روستانشینان ساکن در ۲۰ کیلومتری مرز به منظور کمک به معیشت خانوارهای روستایی و حمایت از خانوارهای کمتر برخوردار که از بحران کرونا آسیب دیدند، انجام شد.

وی با اشاره به بسته شدن مرزها و مشکلات معیشتی ایجاد شده برای مرزنشینان اضافه کرد: تمام روستاییان ساکن در روستاهای شعاع ۲۰ کیلومتری مرز در چهار بخش مرکزی، آرمرده، بوئین و نمشیر از این کمک‌ها برخوردار شدند.

امین زاده یادآور شد: شیوع ویروس کرونا بر همه اقشار جامعه تاثیر منفی گذاشته اما این بحران بر اقشار آسیب پذیر جامعه بیشترین تاثیر را داشته و باید از هر راهی برای جبران مشکلات آسیب پذیرها اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اقتصادی ویروس کرونا بر اقشار آسیب پذیر جامعه، ۹۵۰ بسته غذایی به ارزش هر کدام ۳ میلیون ریال نیز در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی سپاه در بانه توزیع شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در مجموع ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۷۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.