سردار سیدصادق حسینی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای ۱۶ اردیبهشت سپاه کردستان اظهار داشت: ضد انقلاب درس‌های سنگینی دریافت خواهد کرد تا از عمل خود پشیمان شود کما اینکه تاکنون هم درس‌هایی را دریافت کرده است.

وی افزود: آمریکا و وابستگان مزدور او از راه پیاده نظام خود در منطقه تلاش می‌کنند در مقابل چرخ انقلاب که در حال پیشرفت است مانع ایجاد کنند اما با هوشیاری و تدبیر حافظان امنیت کاری از پیش نمی‌برند.

سردار حسینی یادآور شد: شهدا دشمن شناس و دشمن ستیز بودند و پیام عزت، ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم را برای ما به ارمغان آوردند که دستاوردی ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه ایثار، ازخودگذشتگی، فدا شدن برای انقلاب و زمان‌شناسی از دیگر خصوصیات شهدا است، گفت: شهدا تاریخ انقلاب، جنگ و ملت بزرگ ایران هستند و هر شهید علم افتخار این ملت است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه راه و رسم شهیدان مسدود شدنی نیست افزود: از هر قطره خون شهدا هزاران لاله و رزمنده می‌جوشد تا پرچم آنها را در دست بگیرند.

وی  با اشاره به شهدای سپاه کردستان اظهار داشت: این شهدا در حال ۲ جهاد جان خود را فدا کردند هم درجهاد اکبر که جهاد نفس و با زبان روزه و هم جهاد با دشمنان اسلام شهید شدند.

سردار حسینی تاکید کرد:‌ شهید سلیمی و یاران باوفایش شب‌ها نخوابیدند و دره‌ها، کوه‌ها و ارتفاعات خشن منطقه را درنوردیدند تا مردم استان از امنیت پایدار برخوردار باشند.

سرهنگ شکیبا سلیمی معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظامپور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.