آیت‌ الله محمدتقی پورمحمدی پنجشنبه شب در آیین توزیع بسته های غذایی رزمایش کمک‌های مومنانه در پایگاه شهید مدنی مراغه افزود: با وجود تحریم های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا، انفاق خیران و گروه های مردمی در این روزها قابل ستایش است.
وی ادامه داد: انفاق و توزیع کمک های مردمی براساس رهنمودهای رهبری از نیمه شعبان در سراسر کشور آغاز شده و اکنون نیز تداوم دارد و این امر به واسطه عزم نیروهای خودجوش مردمی، خیران و بسیجیان همیشه در صحنه محقق شده است.
پورمحمدی با اشاره به آغاز رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان اضافه کرد: این رزمایش فرصتی برای انفاق در راه خدا در آستانه ماه ضیافت اللهی است.
وی همچنین با تجلیل از تلاش های کارکنان بخش های درمانی گفت: مجاهدت های کادر درمانی بیمارستان ها حرکتی ایثارگرانه در خط مقدم حفظ سلامت جامعه است.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به فتوای مراجع بزرگ تقلید، کرونا و شرایط موجود نباید بهانه ای برای روزه خواری افراد سالم شود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز با اشاره به رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان گفت: این رزمایش فرهنگی و اجتماعی با هدف حمایت از نیازمندان همزمان با سراسر کشور در پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.
سرهنگ سعید رشیدی افزود: مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه تا ۱۵ رمضان و مرحله بعدی آن نیز تا عید فطر امسال ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: در این رزمایش با حمایت و مشارکت خیران و بسبجیان، بسته های معیشتی و غذایی جمع آوری و توزیع خواهد شد که در نخستین روز از آن، ۲ هزار بسته سبد حمایتی بین نیازمندان توزیع می شود.
وی افزود: به همت آحاد ملت بزرگ ایران، تهدید بیماری کرونا به فرصتی برای همدلی و همگرایی در جهت حمایت از دیگران و انفاق در راه خدا تبدیل شده که غرب با وجود ادعاهای خود از انجام آن عاجز و ناتوان است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.