بە گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال ظهر امروز دوشنبه در جلسه کمیته امنیتی انتظامی مبارزه با بیماری کرونا با فرمانداران، گفت: مردم استان از آغاز شیوع بیماری کرونا همکاری خوبی داشتند و کماکان انتظار می‌رود این همکاری‌ها تا شکست بیماری کرونا تداوم داشته باشد و سیتم درمانی را در این راه تنها نگذارند.

وی با بیان اینکه لازم است همچنان پروتکل‌های بهداشتی در موارد گوناگون رعایت و خواستار استفاده از ظرفیت روحانیون و گروه‌های مرجع در توجیه و اقناع مردم شد و افزود: فرمانداران علاوه بر مدیریت شهرستان‌ها در بیماری کرونا مباحث مهم دیگر در بخش تولید، اقتصاد و پروژه‌های عمرانی را فراموش نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان وجود وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را ضروری دانست و ادامه داد: با کار تیمی و دسته جمعی که در کشور و استان انجام شد علیرغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها موجبات رضایت رهبر معظم انقلاب فراهم گردید که جای قدردانی دارد.

خوش اقبال به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مدارس از هفته آینده نیز اشاره کرد و یادآور شد: فرمانداران زمینه حضور بیشتر معلمان در سطح روستاها را فراهم کنند تا دانش آموزان مناطق روستایی که از طریق فضای مجازی نتوانستند به خوبی به تدریس‌ها دسترسی داشته باشند از زمان باقیمانده تا زمان امتحانات استفاده و عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صدا و سیما و دیگر رسانه‌های جمعی در امر اطلاع رسانی، بیان کرد: این رسانه‌ها باید با کار بیشتر و آگاهی بخشی مؤثرتر به مردم توطئه‌های رسانه‌های بیگانه و دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.