محمدرسول شیخی زاده شامگاه یکشنبه در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری الزهرا (س) قروه اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) قروه دومین مرکز بعد از کامیاران در زمینه حمایت از زنان نیازمند است و در آینده نزدیک فعالیت زنان زیرپوشش کمیته امداد با هدف ایجاد مددکاری اسلامی زیرپوشش این مرکز نیکوکاری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد کردستان کمک های مومنانه مردم استان در ماه مبارک رمضان را بی نظیر دانست و اضافه کرد: هفت آشپزخانه مردمی در استان طبخ غذای گرم برای نیازمندان را بر عهده دارند و روزانه یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در سنندج توزیع می‌شود.

شیخی زاده یادآور شد: تاکنون ۴۳ هزار پرس غذای گرم و هشت هزار جیره خشک در استان توزیع شده که ارزش ریالی آن ۱۳ میلیارد ریال است.

تولید ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی

رئیس حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) قروه هم اظهار داشت: به منظور ترویج سنت حسنه نیکوکاری این مرکز برای سلامت جامعه و کاهش شیوع ویروس کرونا اقدامات جهادی مختلفی توسط طلبه‌ها و بانوان جهادگر انجام داده است.

مهری رحمتی با بیان اینکه ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی توسط حوزه علمیه خواهران در این شهرستان تولید شده است، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون این مرکز سه هزار ماسک را تولید و در میان اقشار مختلف جامعه توزیع کرده است.

 وی به دیگر فعالتی‌های حمایتی این مرکز در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکید کرد:  ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی صرف توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم قروه شده است.

 ۶۸ هزار خانوار کردستانی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که ۱۴ درصد جمعیت خانوارهای استان را شامل می‌شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در مجموع ۱۰۷ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶ هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.