سرهنگ برزو مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص فعالیت مجدد مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی گفت: مراکز تعویض پلاک کردستان و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان ها از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه با اعلام طرح به صورت زوج و فرد ادامه فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در این رابطه به خودروهایی که رقم آخر پلاکشان زوج است در روزهای زوج و خودروهایی که رقم آخر پلاکشان فرد است طی روزهای فرد در سراسر استان خدمات ارائه می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: به منظور پیشگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا از مراجعه کننده گان درخواست کرد درصورتی که دارای وکالتنامه مدت دار هستند، باتوجه به شلوغی این مراکز در این ایام فعلاً از مراجعه به مراکزتعویض پلاک ودفاتر خودرویی اجتناب کنند ودرصورت لزوم مراجعه، موارد بهداشتی را رعایت کرده وخودکار شخصی به همراه داشته واز ماسک و دستکش استفاده شود تا مراجعین دچار مشکل نشوند.

سرهنگ مرادی یادآور شد: چنانچه بعضی افراد اقدام به خرید و فروش خودرو با وکالتنامه تعویض پلاک مدت‌دار کرده باشند در صورتی که زمان اعتبار وکالتنامه‌ها منقضی شده باشد، ارائه خدمات با وکالت نامه‌های فاقد اعتبار مغایر قانون بوده و امکانپذیر نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.