سرهنگ علی سلیمانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با سراسر کشور، فعالیت مرکز تعویض پلاک شرق استان تهران با اعمال طرح زوج و فرد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز فاصله اجتماعی آغاز شده است.

وی افزود: تمامی مراجعین به مرکز تعویض پلاک شرق استان تهران موظف به استفاده از ماسک و دستکش بوده و از اجتماع مقابل غرفه‌ها پرهیز نموده و فاصله یک متری تا ارائه دهندگان خدمات را رعایت کنند.

سلیمانی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی غرفه‌های مرکز تعویض پلاک محصور شده و با خط کشی، فاصله معین تا مراجعه کنندگان حفظ می‌شود.

وی گفت: چیدمان صندلی‌های مرکز بر اساس طرف فاصله گذاری اجتماعی تغییر کرده و در مجاور دستگاه‌های پرداخت وجه، دستکش پلاستیکی قرار داده شده است تا از تماس دست با دستگاه جلوگیری شود.

وی افزود: در این مرکز، فقط خریدار و فروشنده مجاز به حضور بوده و باید خودکار و نوشت افزار مورد نیاز را به عنوان وسایل شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران تأکید کرد: افرادی که عجله‌ای برای تعویض پلاک خودرو ندارند، در هفته‌های بعد از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.