سرهنگ فرخ جمالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به منظور پیشگیری از ازدحام مراجعه کنندگان و رعایت پروتکل های بهداشتی، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان براساس پلاک زوج و فرد خودرو است.

وی با بیان اینکه رقم آخر شماره سه رقمی پلاک خودرو ملاک زوج یا فرد است اضافه کرد: تعویض پلاک خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنها زوج است در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و خودروهایی که شماره آخر سمت راست پلاک خودرو آنها فرد است در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه صورت می گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: برای پیشگیری از تجمع افراد در مقابل باجه ها سیستم نوبت دهی آنلاین فعال شده تا فاصله اجتماعی مراجعه کنندگان به این مرکز رعایت شود.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: پیش از بازگشایی این مرکز تمامی دستورالعمل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در مرکز تعویض پلاک به عنوان محل پرمراجعه اجرایی شد تا علاوه بر کارکنان، مراجعه کنندگان نیز ایمن باشند.

وی تاکید کرد: مراجعه کنندگان به مرکز تعویض پلاک با ماسک و دستکش وارد این مجموعه شده و از آوردن همراه که موجب شلوغی و ازدحام در این محل می شود خودداری کنند.

سال گذشته ۲۴ هزار خدمت به دارندگان خودروهای نوشماره و ۹۰ هزار خدمت به افرادی که برای نقل و انتقال خودرو مراجعه کرده بودند در این مرکز ارائه شد و در مجموع حدود ۴۰۰ هزار نفر به این مرکز تردد داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.